Vistas de página en total

jueves, 22 de marzo de 2012

Yo... ¿Soi yo?

¿Quién soi?

La clásica entruga se se fai ún cuando decátase que ye cosa dixebrao de lo que nun farma parte d’ún. Daqué tautolóxico parez desplicar el “yo” partiendo de lo que nun ye el “yo”. Pero nun vamos perdemos en filosofía y muncho menos na especialidá d’esta, la psicoloxía. La cosa ye reflesionar alrodiu la pardoxa de ser, o creyer ser, dalgo más qu’un nome, unes alcordances, una xente que diz conocete. Nesti cachu película, la mocina, enfrentada a la posible falta d’identidá, por nun saber sátamente cuálu ye’l so nome, entra en crisis identitaria. Porque ye cierto que nun perez que seyamos muncho más que’l nome que tenemos, que les alcordances que compartimos o lo que mos dicen los otros que somos. Talo se diría que somos un sacu cuya personalidá pué vaciase, identitariamente, con solo camudá-y el nome. Sicasí, el YO ye dalgo más que recuerdos, nome y xente conocío. Debemos investigálo personalmente. Más allá de tolo que podamos creyer ta lo que podremos saber.


No hay comentarios:

Publicar un comentario