Vistas de página en total

jueves, 24 de marzo de 2011

Vivir de prestao, o cómo sufrir a lo xole

L’autoestima ye ayalga al empar que prestoso, necesario. Ye más, digo que l’autoestima ye l’entamu del ser cosciente pues, si ún nun se valora ¿quién lo va facer? Pescanciar esto ye sabese nel mundu, pero non nel cómodu espaciu gaseosu de l’ alienidá tópico, sinón nel del yo cosciente, dueñu del propiu destín. La filosofía alemana crió ‘l términu “da-sein”, el “ser-en”, que val dicir, el “tar-equí”, y Heidegger afirmó qu’esto yera la sostancia del ser humanu. Nun digo yo tanto, pero sí que ye cierto que l’autoestima, el yo-equí, el yo-valgo, ye necesario pa sobrevivir a les dictadures de los otros. Nesti cachu que vos pongo, una muyer sufre alcordándose d’un amor perdíu, una relación na que, ella, nun supo afitar la necesaria raya ente’l yo, y el yo del otru. Cuando necesites al “otru” pa tar “bien” tienes un problema de soberanía personal. Y eso ye mala comida pa la felicidá real. La otra, pues comprala a plazos, pero nunca llena. Nun vivas al traviés d’otros güeyos, por muncho guapo que sían, o que t’amen. L’amor ye llibertá, non sumisión.


No hay comentarios:

Publicar un comentario